گردو شیلی که ابزار یکی از بازی های معروف چین است

در کالیفرنیا، گردو شیلی از آگوست تا نوامبر جمع آوری شده است. تولیدکنندگان گردو زمانی شروع به برداشت می کنند که حدود 75 درصد گردوها دارای پوسته بیرونی شکافته شده باشند.

در بیشتر کشورها، کشاورزان با دست برداشت می‌کنند و شاخه‌ها را به خوبی تکان می‌دهند تا آجیل‌ها در شبکه‌های جمع‌آوری مخصوصی که روی زمین قرار گرفته‌اند، بیفتند.

با این حال، در مزارع بزرگ در ایالات متحده، ماشین‌های بزرگ با شیکر به تنه درخت گردوی رسیده متصل می‌شوند و به شدت تکان می‌خورند، به طوری که صدها گردو به زمین می‌افتد. سپس یک دستگاه مخصوص آجیل ها را از زمین جمع آوری می کند و مرحله اول مرتب سازی لازم را انجام می دهد (ساقه ها و برگ های شکسته حذف می شوند).

در بیشتر موارد، مهره ها در ماشین های مخصوصی قرار می گیرند، جایی که پوسته بیرونی به دقت جدا می شود.

تا بتوانند به درستی خشک شوند. از این نقطه به بعد، پردازش بسته به اینکه آیا خرید به پوسته نیاز دارد یا خیر، متفاوت است.

عملکرد گردو تا میوه
گردو متوسط ​​از سن 8 تا 10 سالگی شروع به تولید آجیل می کند. با این حال، مواقعی وجود دارد که درختان گردو حدود 15 تا 22 پوند شروع به تولید می کنند.

(7-10 کیلوگرم) گردو در سن 5-7 سالگی. اکثر درختان آجیل تجاری در سن 30 سالگی یا بیشتر به اوج تولید خود می رسند. درختان گردو سالم و بالغ از 66 تا 350 پوند (30 تا 160 کیلوگرم) آجیل تولید می کنند، اما این تولید را نمی توان هر سال به دست آورد. این درخت تمایل ذاتی به خودباروری دارد و معمولاً سال به سال محصول خوبی دارد.

اجرای گردو روی چوب
وقتی نوبت به کسب سود از فروش گردو برای چوب می رسد، قوانین زیادی وجود ندارد یا قیمت متوسطی وجود ندارد. هر درخت متفاوت است و می توان آن را به روشی متفاوت و با تنوع زیادی در قیمت به بازار عرضه کرد.

البته قیمت ها نیز بین کشورها تفاوت چشمگیری دارد. به طور کلی قطر درخت در ارتفاع 4.5 فوت (1.37 متر) از سطح زمین اندازه گیری می شود و این عدد قابل توجه است.