پیراهن مردانه پاییزه که هیچگاه بو نمی گیرد

پیراهن های تک رنگ به قدری متنوع هستند که می توانید آن ها را با هر کراواتی، چه ساده و چه طرح دار، ست کنید. به همین دلیل است که اگر موقعیت مهمی در کار خود دارید یا قرار است بیرون بروید، ترجیحاً پیراهن تک رنگ بپوشید. بهترین انتخاب ها مشکی، خاکستری و آبی روشن هستند.
پیراهن های طرح دار به سختی با کراوات ست می شوند، بنابراین برای کارهای اداری، بیرون رفتن برای پیک نیک یا مهمانی مناسب ترند.
پیراهن های چهارخانه در رنگ های ثابت بیشتر برای یک ست غیر رسمی مناسب هستند.

برخی استثناها از این قاعده وجود دارد زیرا پیراهن مردانه پاییزه راه راه خوب را می توان برای مناسبت های رسمی مانند کار در دفتر، رفتن به مراسم عزاداری یا عروسی پوشید.

اگر کراوات طرح دار انتخاب می کنید، یک پیراهن ساده انتخاب کنید. ترجیحاً پوشیدن پیراهن و کراوات با طرح یا طرح به طور همزمان برای اینکه چشم را پریشان و ناراحت کننده به نظر نرسانید، ترجیح داده نمی شود.


یقه پیراهن لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید. دو نوع اصلی یقه پیراهن وجود دارد: نوک تیز (سنتی) و راسته. آنها تاثیرات متفاوتی بر روی ظاهر دارند و برای فرم های مختلف بدن طراحی شده اند.
یقه نوک تیز رایج ترین و شناخته شده ترین یقه است (95%) که در آن دو سر یقه با زاویه 60 درجه به سمت پایین است و در قسمتی که یقه به هم می رسد فاصله کمی وجود دارد. این یقه‌ها طوری طراحی شده‌اند که طول یک صورت گرد را افزایش دهند زیرا چشم بیننده را به سمت پایین می‌کشد.
یقه ایستاده مدرن تر است و برخی تمایل دارند جوان تر و سرزنده تر به نظر برسند. در اینجا انتهای یقه نوک تیز وجود ندارد، بلکه یقه با زاویه 90 درجه رو به پایین است و در قسمتی که یقه به هم می رسد پهن می شود. این شکل توجه را به چهره فردی که پیراهن پوشیده است جلب می کند. افرادی که صورت بلندی دارند این نوع پیراهن را برای داشتن جلوه صورت گرد انتخاب می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.