کمربند چرم طبیعی زنانه سبب حادثه ای گوش خراش در میدان انقلاب تهران شد

آویزهای مردانه برای شلوار برای اولین بار بیش از 300 سال پیش در مد ظاهر شدو در آن زمان هم در لباس های بزرگسالان و هم برای کودکان استفاده می شد.

آنها فقط در سال 1820 به لطف آلبرت ترستون – ابتدا در جزایر بریتانیا و بعدها – در سراسر جهانشروع به جلب توجه گستردهتا به امروز، بریس های تولید شده در شرکتی که توسط او تأسیس شده است، مورد استقبال میلیون ها مرد قرار می گیرد.

آویزهای شلوار در طول جنگ جهانی اول محبوبیت خود را از دست دادند – سپس تصویر مردی با یونیفورم برای همیشه ایجاد شد و تنها لوازم جانبی مطابق با مقررات در آن زمان کمربند چرمی بود.

در آن زمان مردان به دلایل عملی کمربند چرم طبیعی زنانه را به بریس ترجیح می دادند. آویزهای پنهان شده در زیر جلیقه منجر به تخریب سریعتر لباس ها شد. علاوه بر این، آنها به عنوان بخشی از لباس‌های زیر مردانه رفتار می‌کردند که به کاهش علاقه به این لباس کمک کرد.

در حال حاضر، بریس‌ها به دنیای مدهای بزرگ بازگشته‌اند و نه تنها افزودنی به شلوارهای ساپورت هستند، بلکه یک عنصر تزئینی در لباس مردانه ، نمادی از کلاس و شیک ماندگار هستند.

این مد است!

آویز همیشه باید به لباس شما کنتراست اضافه کند! به همین دلیل، به یاد داشته باشید که با پیراهن روشن از بریس های تیره تر استفاده کنید و بالعکس.

امروزه آویزها اکسسوری مناسبی برای مردانی هستند که ظرافت را به صورت روزانه ترجیح می دهند و برای کسانی که با میل و جسورانه الگوهای مد را می شکنند و در نتیجه استایل منحصر به فرد خود را ایجاد می کنند. امروزه آویزهای مردانه نه تنها طعم عالی، بلکه نگرش مثبت به سنت و ظرافت جاودانه را نیز نشان می دهند.

ما باید به سگک در چندین سطح نگاه کنیم – اندازه، شکل، رنگ و نوع آن. برای کت و شلوار یک کمربند مردانه با سگک کلاسیک یعنی شکل ساده و اندازه سنتی انتخاب می کنیم.

رنگ سگک باید با رنگ صفحه و دستبند ساعت و رنگ زیورآلات مردانه مانند دکمه سرآستین هماهنگ باشد. در بازار می توان کمربند مردانه با سگک اتوماتیک را نیز پیدا کرد. این نوع سگک برای استایل‌سازی‌های نیمه رسمی و غیر رسمی مناسب است.