کاشی سه بعدی سقف که شما را به خواب مصنوعی می برد

در مراحل در سایه‌های خنثی کرم و بژ، کاشی‌های سرامیکی تراورتن ما جلوه‌ای از سنگ مات خال‌دار را تقلید می‌کنند و انتخابی روزافزون برای آشپزخانه‌ها هستند.

باید گفت کاشی سه بعدی سقف در طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها و قالب‌ها در دسترس هستند – از فرمت بزرگ‌تر گرفته تا پیکربندی‌های موزاییکی و درج‌های برجسته که بافت و ابعاد را به دیوارها می‌افزایند.

مجموعه Caserta هم برای دیوارها و هم برای کف مناسب است. این کاشی‌های زیبا با رنگ‌هایی از کرم گرفته تا خاکستری تیره‌تر و مشکی، ظاهری پیچیده به هر خانه‌ای می‌دهند.

اگر پروژه شما به کاشی‌های سرامیکی سنتی بیشتری نیاز دارد ، طیف‌های هندسی کلاسیک ساونا و تورین ما، در سیاه و عاج یا قرمز و عاج، نقطه کانونی واقعی در هر آشپزخانه‌ای به سبک ویکتوریایی خواهند بود.

کاشی و سرامیک برای هر پروژه
ما در Square Foot Ceramics مجموعه‌ای از کاشی‌های سرامیکی با کیفیت بالا را ارائه می‌کنیم – از طرح‌دار تا براق و ساده، و همه چیز در این بین.

علاوه بر کاشی و سرامیک ، ما مجموعه گسترده ای از کاشی های دیواری و کف چینی، محصولات ضد لغزش، کاشی های بزرگ، موزاییک کاری و کفپوش سنگ طبیعی را داریم، بنابراین مطمئن هستیم که می توانیم محصول مناسب را برای مشخصات دقیق و دقیق شما تهیه کنیم. پروژه

جو فرانته 30 سال است که کاشی می چیند – بسیاری از آنها برای This Old House – و بعد از این همه مدت، او هنوز شیفته این مواد است. او می گوید: من عاشق کاشی هستم. “زیبا است و نیازی به نگهداری زیادی ندارد.”

در یک طبقه، این برش های نازک و شکننده سرامیک نیاز به مراقبت و آماده سازی خاصی دارند.

در غیر این صورت، آنها از راهپیمایی پاها از طریق ورودی یا ریختن ناگهانی در حمام یا آشپزخانه جان سالم به در نخواهند برد، جایی که کف‌ها از خشک شدن استخوان به خیس شدن سریعتر از آن چیزی که می‌توانید بگویید «گودال» می‌رود.

فرانته می‌گوید: «هر زمان که به یک کار جدید نزدیک می‌شوم، مطمئن می‌شوم که ناحیه‌ای که قرار است کاشی‌کاری شود به اندازه کافی سفت باشد تا وقتی کسی روی آن راه می‌رود خم نشود و بتواند در برابر چرخه‌های مرطوب و خشک مقاومت کند.

کاشی کف کاشی با استفاده از برخی ابزارها و تکنیک های اولیه باید برای همیشه دوام بیاورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.