پوشش سراسری فروش ظروف مسی توسط فروشگاه

پوشش سراسری کل کشور جهت فروش ظروف مسی توسط فروشگاه های عرضه محصولات مسی به واسطه وجود همکاری.
نحوه پوشش سراسری عرضه ظروف مسی در کشور:
به دلیل افزایش فروش عمده، و داشتن یک سری مشکلات از قبیل وقت گیر بودن فروش جزئی، همچنین افزایش روز افزون مشتریان و مصرف کننده گان از تمامی شهرهای کشور، که درخواست خرید ظروف مسی بصورت جزء را دارند.

به این نتیجه رسیدیم که باید یک پوشش سراسری جهت پخش ظروف مسی در کل کشور ایجاد کنیم. آن هم به واسطه شما فروشندگان و مغازه دارنی که در زمینه عرضه ظروف مسی فعالیت دارید.
بعد از بررسی روشهای مختلف همکاری به روش برد برد دست پیدا کردیم، یعنی ما که داریم محصولات خودمان را تبلیغ می کنیم، در کنار این تبلیغات فروشگاه شما را هم بصورت کاملا رایگان تبلیغ می کنیم.
دلیل این تبلیغ رایگان هم این می باشد که هرچه قدر فروش فروشندگان ظروف مسی بیشتر بشود سفارشات و تولیدات ما هم افزایش می یابد.

روش همکاری فروشندگان ظروف مسی:
آدرس کامل محل فروشگاه یا مغازه خود را به همراه شماره تماس، از طریق پلهای ارتباطی زیر برای ما ارسال کنید، تا هنگامی که مصرف کننده ای در هر شهر یا شهرستانی قصد خرید داشته باشد، آدرس فروشگاه شما را به آنها پیشنهاد دهیم تا جهت بازدید و خرید به فروشگاه یا مغازه شما مراجعه نمایند.

روش همکاری تولیدکنندگان ظروف مسی:
نوع محصولی که تولید می کنید را به همراه شهر محل فعالیت (کارگاه) خود توسط راه های ارتباطی زیر ارسال کنید تا با شما جهت فروش بیشتر همکاری شود.