پسته فندقی دهن بسته که نابینایی را بینا کرد

پسته فندقی دهن بسته در تمام طول سال در بازار موجود است. در خواربارفروشی‌ها می‌توان پوسته‌دار، کامل (با پوسته)، برشته، نمک‌شده، شیرین شده و غیره را برای فروش انتخاب کرد. سعی کنید به جای آجیل های فرآوری شده، آجیل بدون پوسته (با پوشش بیرونی سالم) بخرید. آنها به طور کلی در بسته های بدون هوا و سطل های فله در دسترس هستند.

به دنبال آجیل های سالم، جمع و جور، یکنواخت، سفید مایل به پوست و بدون پوست باشید که در دست احساس سنگینی می کنند. آنها باید عاری از ترک های غیر از شکاف طبیعی، کپک، لکه ها و بوی ترش باشند.

پسته های خام و بدون پوست را می توان ماه ها در جای خشک و خنک قرار داد. با این حال، هسته های پوست کنده را باید در ظرف دربسته قرار دهید و در یخچال نگهداری کنید تا از فاسد شدن آنها جلوگیری شود.

آجیل ها را معمولاً همانطور که هستند می خورند، آن ها را بین انگشتان باز می کنند یا با استفاده از دستگاه فندق شکن. آنها همچنین می توانند به صورت بو داده، نمکی یا شیرین مانند ماکادمیا و بادام زمینی میل شوند.

پسته آجیلی است، اما طعم شیرینی دارد و رایحه ای میوه ای دارد. باقلوا، شیرینی شیرینی است که از لایه‌های کاغذ نازک «خمیر فیلو یا اشترودل» پر شده از پسته خرد شده، بادام و بادام هندی و شیرین شده با شربت یا عسل، یک شیرینی محبوب در ترکیه، ایران، ارمنستان و بسیاری از کشورهای میانه است. ایالت های شرقی

برشته و له شده، مغز آن را می توان روی سالادها، دسرها، به ویژه سوند و سایر دسرهای مبتنی بر بستنی (به عنوان مثال، کولفی در شبه قاره هند)، بیسکویت، شیرینی و کیک پاشید.

آلرژی به مغز پسته گاهی اوقات به دلیل وجود ترکیب شیمیایی آناکاردیک اسید (اوروشیول) به صورت تظاهرات آلرژیک رخ می دهد. واکنش های متقاطع ممکن است با برخی دیگر از آجیل های درختی و میوه های خانواده Anacardiaceae مانند انبه، بادام هندی و غیره نیز رخ دهد. افراد دارای واکنش های آلرژیک شناخته شده به بنابراین، این آجیل ممکن است نیاز به رعایت احتیاط در هنگام خوردن بادام هندی و انبه داشته باشد و برعکس.

علائم واکنش ممکن است از خارش ساده پوست (کهیر) تا تظاهرات آنافیلاکتیک شدید از جمله دشواری تنفس، درد شکم، استفراغ و اسهال متغیر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.