هودی قرمز دخترانه در طرح شیطان که تا به حال ندیده اید

این آموزش هودی همراه با راهنمای الگوسازی من است. بنابراین اگر علاقه مند به یادگیری نحوه پیش نویس الگوها هستید، می توانید راهنما را در اینجا بیابید .

علاوه بر هودی قرمز دخترانه، این راهنما الگوهای ژاکت و تی شرت را نیز توضیح می دهد. از آنجایی که راهنماها دستورالعمل خیاطی ندارند، فکر کردم خوب است که به جای آن خیاطی را در اینجا در وبلاگم منتشر کنم.

مواد
هودی‌ها معمولاً از پیراهن پشمی یا تری فرانسوی ساخته می‌شوند، اما می‌توانید لباس‌های دوتایی مانند پونته روما یا اسکوبا را نیز انتخاب کنید. کشباف های دو طرفه بهتر از چهار طرفه هستند.

هودی ساده‌ای که در اینجا می‌بینید از پشم‌های گرمکن نسبتاً سنگین از Lafab Tessuti ساخته شده است و برای هودی زیپ‌دار من یک تری فرانسوی سبک‌تر از Minerva Crafts را انتخاب کردم . من هر دو پارچه را قبل از استفاده شستم.

ژاکت پشمی:

سویشرت پشمی
در اینجا می توانید مواد دیگری را که در هودی استفاده می شود، مشاهده کنید.

مواد هودی
بند سجاف و سرآستین آماده است. اگر آن ها را جایی پیدا نکردید، پارچه دنده لوله ای را تهیه کنید و خودتان آنها را بسازید.

همچنین این امکان وجود دارد که از همان پارچه ای که با آن هودی درست می کنید استفاده کنید، اما معمولاً کشش کافی ندارد، بنابراین همانطور که بعداً خواهید دید، به خصوص سرآستین های آستین دشوار خواهد بود.

در صورت تمایل می‌توانید به جای استفاده از حفره‌ها، سوراخ‌های دکمه ایجاد کنید.

اندازه گره را طوری انتخاب کنید که برای عبور بند ناف خیلی کوچک نباشد. قطرهایی که من استفاده کردم 6 میلی متر (1/4 اینچ) هستند و می توانم بگویم این حداقل است.

شما همچنین به قطعات کوچکی از رابط قابل ذوب سنگین وزن برای پشتیبان گیری از پارچه پشت گیره ها نیاز دارید. در صورتی که رابط سنگین وزن ندارید، چندین قطعه رابط سبک تر را یکی روی دیگری فیوز کنید.

اگر می‌خواهید یقه و درزهای زیپ را با چیزی بپوشانید، می‌توانید از نوار پارچه‌ای استفاده کنید یا روکشی درست کنید. گزینه دوم ساده ترین در بین این دو است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.