نوعی از خوراک دام کنسانتره که برای حیوانات توهم زا است

3. متصدیان بازرگانی خوراک دام کنسانتره باید بلافاصله به مقامات ذیصلاح اطلاع دهند که یا دلیلی برای این باور داشته باشند که خوراکی که در بازار عرضه کرده اند ممکن است با الزامات ایمنی خوراک مطابقت نداشته باشد.

آنها باید مقامات ذیصلاح را از اقدامات انجام شده برای جلوگیری از خطرات ناشی از استفاده از خوراک مطلع سازند و نباید کسی را از همکاری با مقامات ذیصلاح، بر اساس قوانین و رویه قانونی ملی، در مواردی که چنین همکاری مانع، کاهش و از بین بردن خطر از خوراک

4. متصدیان بازرگانی خوراک باید با مقامات ذیصلاح در مورد اقداماتی برای جلوگیری از خطرات ناشی از خوراکی که عرضه می کنند یا عرضه کرده اند همکاری کنند.

در اصل، مانند تولید غذا برای انسان، باید بتوان خوراک را در تمام مراحل تولید، فرآوری و توزیع ردیابی کرد. اپراتورهای کسب و کار خوراک باید بتوانند تشخیص دهند که چه کسی به آنها عرضه کرده است :

خوراک؛
حیوانات تولید کننده غذا؛
مواد در نظر گرفته شده یا احتمالاً در نظر گرفته شده برای افزودن به خوراک.
خوراک مورد نظر یا احتمالاً برای عرضه در بازار اتحادیه اروپا باید به گونه ای برچسب گذاری یا شناسایی شود که بتوان آن را ردیابی کرد.

در واقع، باید بتوان رویه‌های خروج و فراخوان را برای محصولات غیرمنطبق فعال کرد تا اطمینان حاصل شود که آنها نمی‌توانند به سلامت یا رفاه حیواناتی که برای آن در نظر گرفته شده‌اند آسیب برسانند.

برچسب گذاری و ارائه
غذا و HACCP – نمونه برچسب ایمنی غذای حیوانات خانگی
حتی غذای حیوانات خانگی، مانند هر غذای موجود در بازار، نیاز به برچسبی دارد که مطابق با مفاد قانون باشد.

قانون 767/2009 مقررات کلی مربوط به برچسب‌گذاری و ارائه همه خوراک را تعیین می‌کند، مانند الزام به نشان دادن:

نام و نوع محصول (کامل یا مکمل)
لیست مواد تشکیل دهنده
اطلاعات در مورد مواد مغذی
اطلاعات در مورد افزودنی های موجود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.