نقش پر رنگ پودر لیمو عمانی در غذاهای آشپز مشهور

تی جایگزین هایی که می توان برای کاهش خسارت محصولات کشاورزی پس از برداشت انجام داد کاربرد پوشش ها است. این پوشش یک لایه روی سطح میوه ایجاد می کند تا از آن محافظت کند.
محصول از تأثیرات محیطی که باعث آسیب می شود. علاوه بر فرم ژل، پودر آلوئه ورا ورا می تواند باشد به شکل پودر پردازش می شود که در مقایسه با فرم ژل مزایایی دارد.

تحقیق هدف مطالعه ساخت پودر لیمو عمانی ورا با استفاده از روش خشک کردن با اسپری بود درمان دمای خشک کردن و تعیین بهترین فرآیند بر اساس ویژگی محلول پودر و شکل فیلم به عنوان نتیجه پوشش تهیه پودر آلوئه ورا با استفاده از اسپری خشک کن با دمای خروجی 60 درجه سانتیگراد و 80 درجه سانتیگراد، بهترین پایه دمای خشک کردن را تعیین کنید.
ویژگی های محلول پودر و فیلم تشکیل شده فیلم های ساخته شده از محلول پودر آلوئه ورا با غلظت 10%، 15% و 20% نتیجه این تحقیق نشان داد که پودر تولید شده در دمای 60 درجه سانتی گراد بهتر از دمای 80 درجه سانتی گراد با عملکرد تولید شده بود.
2.72٪ و مقدار pH 3.512 بود. در حالی که برای ساخت بهترین فیلم از غلظت محلول پودر 20% با مقدار ویسکوزیته 4.126 mPa.s، ضخامت فیلم 0.321 میلی متر، مقدار L رنگ فیلم 87.632، محتوای آب فیلم 12٪، حلالیت فیلم 99٪، و بخار آب سرعت انتقال 6.540 گرم در ساعت بود.

چکار کنیم پودر سیر بهم نچسبد، به طور گسترده ای مورد بررسی قرار گرفته است که نتیجه خوبی داشته است.

ژل آلوئه ورا به عنوان یک ماده پوششی روی میوه رامبوتان، میوه پاپایا و گیلاس استفاده می شود. گوجه فرنگی می تواند کیفیت را حفظ کرده و عمر مفید را افزایش دهد.

این نتایج نشان دهنده پتانسیل آلوئه است، ژل ورا به عنوان یک ماده پوشش دهنده برای حفظ کیفیت میوه ها. با این حال، برخی از نقاط ضعف وجود دارد.
ژل به عنوان ماده آماده سازی پوشش، مانند ژلی که به راحتی آسیب می بیند، رسوب به راحتی تشکیل می شود و ویسکوزیته به راحتی به دلیل فرآیند هیدرولیز قند کاهش می یابد.

طرز تهیه پودر سوخاری برای عروس هلندی به صورت پودر در نظر گرفته شده است که مواد پوشش را بادوام تر، ذخیره سازی آسان و استفاده آسان تر کند. بنابراین، هدف از این تحقیق بررسی فرآیند تهیه پودر آلوئه ورا با روش خشک کردن اسپری بود، با تیمار دماهای مختلف و تعیین فرمول محلول پودری که تولید می کند.

.

  • منابع:
  1. Aloe vera L. powder processing using spray drying
  • تبلیغات:
  1. با خرید میز اداری می توانید به پاریس بروید
  2. جیوه به علت سمی بودن،ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  3. افشای رازی در مورد جیوه که در پنکه قدیمی بود
  4. جیوه در پنکه قدیمی باعث آتش سوزی در آزمایشگاه شد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.