نئوپان کرج که قدرت لاغر کردن افراد را دارد

تخته های سفید
تخته های نئوپان کرج ملامینه محصولاتی مقاوم در برابر رنگ هستند که آنها را جزء اصلی در ساخت تخته های سفید می کند.

این تخته وایت بردها به دلیل سهولت استفاده که برخلاف استفاده از تخته سیاه است، در مدارس و جلسات هیئت مدیره رایج شده است.

تخته های ملامینه را می توان به راحتی در هر اندازه و شکلی با توجه به اندازه وایت برد مورد نیاز برش داد و قالب زد.

کفپوش
افرادی که در طول ساخت و ساز با بودجه محدودی کار می کنند، ممکن است به جای کاشی های بتنی که گران هستند و تمیز نگه داشتن آنها سخت است، از تخته های ملامینه برای کف استفاده کنند.

تخته های ملامینه برای خشک ماندن و عاری از گرد و غبار نیاز به تمیز کردن ساده دارند و این باعث می شود که آنها یکی از بهترین مواد برای استفاده در مکان های شلوغ مانند هتل ها و تالارهای بانکی باشند.

مزایای نئوپان با روکش ملامینه

تخته های ملامینه ایاول از همه، نئوپان با روکش ملامینه به هیچ نوع پرداخت نیاز ندارد. پس از اینکه یک واحد یا قطعه مبلمان ساخته شد و در موقعیت خود قرار گرفت، نیازی به درمان بیشتری ندارد.

اگر قرار بود به جای آن از چوب یا تخته سه لا استفاده شود، هر دو نیاز به کار اضافی زیادی با چندین لایه روکش و همچنین سنباده اضافی بعد از اعمال هر لایه و دادن زمان برای خشک شدن دارند.

این نیاز به زمان زیادی دارد و در نهایت ملامین نسبت به لاک بسیار مقاوم‌تر در برابر لکه است، بنابراین تلاش اضافی ارزش زمان لازم را ندارد.

Theo’s Timber یک عمده‌فروش متعلق به خانواده و اداره می‌شود که در خارج از منچستر فعالیت می‌کند و می‌تواند همه چیزهایی را که ممکن است برای هر پروژه مبتنی بر تخته ملامینه نیاز داشته باشید فراهم کند.

از وب سایت ما برای خرید مستقیم مواد خود با گزینه هایی برای تحویل یا جمع آوری به دلخواه خود استفاده کنید.