مطالب علمی در مورد گیاه نعناع

خلاصه
نعناع گیاهی چند ساله با رشد سریع استواریته های زیادی که تا 3 فوت رشد می کنند و کاملاً هستندتهاجمی نعناع در آفتاب کامل تا نیمه سایه بهترین رشد را دارد.
باید در اوایل فصل رشد کاشته شود و می باشدبه طور کلی تا 20- درجه فارنهایت مقاوم است. نعنا خاک مرطوب را ترجیح می دهد
شرایط، اما آب اضافی باعث رشد ریشه و برگ می شود.

همانطور که می دانید نعناع و شپش برنج خاصیتی مشابه دارند

بیماری ها برگ ها و ساقه ها را در سراسر آن برداشت کنیدفصل، یا در یک اینچ از زمین در حدودسه بار در فصل، درست قبل از شکوفه دادن گیاه.
انواع
در انتخاب انواع نعناع دقت کنید. مزهو بو بین انواع مختلف بسیار متفاوت است. برای مناطق سردسیراز یوتا، نعناع فلفلی، سکنجبین و نعناع پشمی هستند.

خوشبختانه امکان نصب دزدگیر ماجیکار بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی امکان پذیر است.

بسیار مقاوم همه گونه ها به خوبی برای مناطق یوتا مناسب هستندبا زمستان های معتدل تر انواع آشپزیشامل موارد ذکر شده در بالا وآنهایی که طعم نعناع مانند دارند.
از جمله نعناع قرمز راریپیلا،نعناع زنجبیل (نعناع قرمز)،نعناع اسبی و نعناع آناناسی.نعنا به طور گسترده در چای وآماده سازی دارویی شاملنعناع آبی، ذرت یا نعناع زراعی،و سکه ای.

چگونه رشد کنیم

خاک: نعناع غنی، مرطوب و کمی را ترجیح می دهدخاک اسیدی است و در آفتاب کامل یا نیمه سایه بهترین رشد را دارد.
اکثر خاک های یوتا برای نعناع مناسب هستند به شرطی که مناسب باشند.

سالیان سال است که کارخانه نساجی مازندران پارچه با کیفیت تولید کرده و روانه بازار می کند.

اصلاح شده با کمپوست در صورت رشد واریته متنوع(نعناع آناناس)، آفتاب کامل ممکن است برگها را بسوزاند.آماده سازی خاک: قبل از کاشت، تعیین کنید.

کود مورد نیاز با آزمایش خاک و سپس پیگیری توصیه های لقاح داده شده است. اگر کود هستندلازم است، کود را در 6 اینچ بالای خاک قرار دهید.
اگر با کمپوست کود می دهید، بیش از 1 اینچ آن را کود دهیداز مواد آلی به خوبی کمپوست شده در هر 100 فوت مربع منطقه باغ

گیاهان: نعناع را می توان از دانه یاپیوندها از آنجایی که نعناع به راحتی بین آنها هیبرید می شود انواع مختلف، گیاهانی که از بذر رشد می کنند اغلب موفق نمی شوند.

یکی از کهن ترین الیاف ابریشم می باشد و نخ ابریشم طبیعی و پارچه نخی پنبه ای از این نوع پارچه به دست می آید که اصل و ضخیم می باشد.

درست تایپ برای ارقام یا واریته های خاص، خرید کنید گیاهان تاسیس شده از منابع معتبر، قلمه بگیرید از گیاهان شناخته شده، یا تقسیم یک گیاه مستقر، گیاهان ایجاد شده را در بهار تقسیم کرده و دوباره بکارید قبل از شروع رشد یا اوایل پاییز.

  • منابع:
  1. Mint in the Garden
  • تبلیغات:
  1. جدیدترین و شیک ترین کیف چرم زنانه
  2. رباتی که از مربا تغذیه می کند!
  3. گوشت مرغی که پیرمرد را فلج کرد!
  4. فواید پیاز ویدالیا برای سلامتی