مایع ظرفشویی ریکا داروگر که در شب از خود نور می دهد

به دست بیاورند، اما وقتی مخلوط تمام شد، طرز تهیه به این صورت است: یک فنجان آب، 2 قاشق غذاخوری گلیسیرین، 4 قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی.

صابون را آماده کنید، مواد را مخلوط کنید و اجازه دهید بچه هایتان از حباب های صابون لذت ببرند.

هنگام شستن مخلوط کن، یک فنجان آب داغ و قطرات مایع ظرفشویی ریکا داروگر را داخل آن بریزید و چند ثانیه آن را روشن کنید، سپس آن را آبکشی کرده و بگذارید خشک شود، سپس در جای معمولی نگهداری کنید.

استفاده از مایع ظرفشویی برای مقاصدی غیر از تمیز کردن
مایع ظرفشویی برای مصارف دیگری غیر از نظافت نیز قابل استفاده است، مانند دفع حشرات به خصوص مگس، که می توانید یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را با یک لیتر آب ریخته و در بطری اسپری قرار دهید و سپس در هوا پراکنده کنید.

اگر مگس وجود داشته باشد، متوجه خواهید شد که مگس ها ممکن است از خانه شما ناپدید شوند.
می توان از آن برای اهداف آرایشی مانند شستن مو استفاده کرد، اما با احتیاط فراوان.

Different clean plates in dish drying rack, dish sponges and dishwashing detergent on the table on kitchen counter. Washing dirty dishes

شستن مو با مایع ظرفشویی امکان پذیر است؟
برخی شایعات از طریق پیشگامان شبکه های اجتماعی در مورد شستن مو با مایع ظرفشویی یا مایع ظرفشویی مانند آوریل یا الفیری یا موارد دیگر منتشر شده است و اهمیت آن این است که به رفع شوره سر به خصوص شوره های چرب کمک می کند، اما به هیچ وجه اینطور نیست.

بیش از یک بار در ماه استفاده می شود تا تأثیر منفی بر سلامت مو نداشته باشد، زیرا یک ماده شیمیایی قوی است.

آیا می دانستید مایع ظرفشویی یا صابون مایع کاربردهای زیادی به غیر از تمیز کردن ظروف، ظروف و لیوان ها دارد و می توانید از آن برای مصارف مختلفی در منزل خود استفاده کنید؟

در این مقاله سوپرماما طیف وسیعی از کاربردهای مایع ظرفشویی را به شما معرفی می کند که شاید تا به حال نام برخی از آنها را نشنیده باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.