لوبیا چشم بلبلی برای دیابت مضر است

تاریخچه مختصری از لوبیا چشم بلبلی چشم
لوبیا چشم بلبلی با نام های زیادی در سراسر جهان شناخته می شود – لوبیا چشم بلبلی، نخود بز، لوبیا، آکربون و غیره.

آنها بومی غرب آفریقا هستند و لوبیا چشم بلبلی برای دیابت مفید است، جایی که هنوز یک محصول عمده هستند و به طور گسترده در قاره آمریکا و آسیای جنوب شرقی رشد می کنند.

Cordialis Msora Kasago، MA، RDN، سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی و موسس The می گوید: حبوبات به دلیل ارزش غذایی خود و به دلیل افزودن نیتروژن به خاک و توانایی آنها در کمک به رشد گیاهان دیگر ارزشمند هستند.

African Pot Nutrition، یک شرکت آموزش تغذیه در لس آنجلس. لوبیا چشم بلبلی در اوایل دهه 1700 توسط افراد برده آفریقایی تبار به ایالات متحده معرفی شد.

کاساگو می‌گوید: «قرن‌ها بعد، این حبوبات یکی از عناصر اصلی فرهنگی مهاجران آفریقایی باقی می‌ماند و در سراسر جهان به اشتراک گذاشته می‌شود.

در جنوب آمریکا، لوبیا چشم بلبلی معمولاً در روز سال نو و در طول شام یکشنبه در طول سال سرو می شود.

آدریان میلر، نویسنده کتاب «غذای روح: داستان شگفت‌انگیز یک غذای آمریکایی» می‌گوید: تصور می‌شود که لوبیاها خوش شانسی یا رفاه می‌آورند زیرا نماد سکه هستند.

آنها اغلب با سبزی هایی مانند یقه، سبزی شلغم، سبزی خردل یا ترکیبی از سبزی های سرخ شده مختلف که نماد پول کاغذی است و نان ذرت که نماد طلا است، جفت می شوند.

در مورد اینکه چگونه لوبیا چشم بلبلی در سال جدید با خوش شانسی همراه شد، تقریباً به همان اندازه نخود فرنگی در گلدان وجود دارد.

اما یکی از آن‌ها به 31 دسامبر 1862 (یا شب آزادی) برمی‌گردد، زمانی که آفریقایی‌های برده‌شده لوبیا چشم بلبلی و برنج می‌خوردند و منتظر اخبار مربوط به اعلامیه رهایی بودند.

تغذیه لوبیا چشم بلبلی
دلایل خوبی برای گنجاندن لوبیا چشم بلبلی در وعده های غذایی در طول سال وجود دارد. کاساگو می گوید: « لوبیا چشم بلبلی منبع مقرون به صرفه پروتئین گیاهی و منبع عالی فیبر است که به شما کمک می کند مدت بیشتری احساس سیری کنید و در سلامت قلب و ثابت نگه داشتن قند خون نقش دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.