قیمت ظروف آشپزخانه عرشیا و آذربیتا

از شرکت های ایرانی که در زمینه ظروف آشپزخانه فعال می باشند می توان به آذربیتا و عرشیا اشاره کرد که ظروف و سرویس های آشپزخانه را با قیمت بسیار عالی عرضه می کنند.
ظروف آشپزخانه شامل سرویس قابلمه هم می شود. البته سرویس قابلمه برای بانوان کدبانو بسیار مهم و حیاتی و در همه خانه ها وجود دارد. بیشتر مردم از سرویس قابلمه چدنی و تفلون استفاده می کنند زیرا تنوع این ظروف بسیار زیاد است و البته نچسب بودن کف آنها باعث جذابیت بیشتر این سرویس ها شده است. اما چه مارک هایی می تواند خیلی خوب کار کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ظروف آذربیتا

شرکت آذربیتا تبریز تولید کننده انواع بسیار متفاوت ظروف و قابلمه های با جنس چدن، سرامیک، تفلون و… است. کیفیت این ظروف به دلیل استفاده از مواد اولیه بسیار خوب بالا می باشد. البته محصولات آذربیتا را به صورت بسیار جذاب می سازند. سرویس قابلمه آذربیتا با طرح های میوه ای ساخته می شود. البته آذربیتا اولین شرکت سازنده سرویس قابلمه با ظاهر میوه ای می باشد.

ظروف عرشیا

علاوه بر شرکت بزرگ آذربیتا، عرشیا نیز جزء برندهای برتر ایرانی می باشد. البته شرکت عرشیا به غیر از سرویس قابلمه لوازم خانگی نیز تولید می کند. کیفیت در این محصولات حرف اول را می زند و در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است.

ظروف عرشیا

شما می توانید محصولات ایرانی آذربیتا و عرشیا را از نمایندگی ها و فروشگاه های سراسر کشور تهیه کنید. این اجناس با قیمت های بسیار مناسب عرضه می شوند. البته بجز مراجعه به بازار می توانید با یک سرچ کوتاه در اینترنتی این محصولات را سفارش داده و جلوی درب خانه تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.