قوطی فلزی چهارگوش که در هواب آزاد ذوب می شود

بسیاری از تولیدکنندگان قوطی فلزی چهارگوش در حال یافتن راه‌هایی برای تطبیق دوره‌های تولید کوچک‌تر مورد نیاز برای این دم‌نوش‌های صنایع دستی هستند، که راه را برای برخی از طرح‌های چشمگیر و برخی ویژگی‌های بسته‌بندی به همان اندازه نوآورانه باز کرده است.

به عنوان مثال، سازنده قوطی کراون، گزینه انتهایی 360 درجه را ارائه می دهد که با برداشتن کامل یک سر قوطی، قوطی را به یک ظرف نوشیدنی معمولی تبدیل می کند.

این به افزایش طعم آبجو کمک می کند زیرا عطر بیشتری با مصرف آبجو آزاد می شود.

آب‌های درخشان در قوطی‌های فلزی، علاوه بر آب ساکن، که برای مصرف‌کنندگان بسته‌بندی شده در بطری‌های پلاستیکی بسیار آشناتر است، در حال افزایش است.

در حالی که برخی از آب‌های کنسرو شده هنوز به سمت پایان برتر بازار هستند، یک موسسه خیریه مستقر در ایالات متحده – CannedWater4Kids – از قوطی‌های آلومینیومی برای رساندن آب آشامیدنی سالم به کسانی که دسترسی ندارند استفاده می‌کند.

با بهره گیری از صنعت جهانی قوطی کنسرو، آب پاک کنسرو شده در حال تبدیل شدن به نماد و بیلبورد تبلیغاتی برای انتشار این خبر است، در حالی که آگاهی و مشارکت مردمی قوی ایجاد می کند.

قوطی آلومینیومی به این دلیل انتخاب شد که ایمن، در دسترس، پایدار (قابل بازیافت) و مقرون به صرفه است.

در نهایت، نوشیدنی های الکلی بیشتر و بیشتری – مانند شراب، الکل های آماده برای نوشیدن (RTD) و مخلوط کن ها در قوطی ها بسته بندی می شوند.

همانطور که در بالا ذکر شد، قوطی ها راحتی لازم را برای لذت بردن از نوشیدنی در مکان هایی مانند ساحل، پارک ها، در یک رویداد ورزشی یا حتی هنگام پرواز فراهم می کنند.

جای تعجب نیست که بسته بندی فلزی در حال به دست آوردن سهم بازار است.