فریم عینک گرد که برای تحمل بالاترین دما طراحی شده است

عینک طبی مردانه امپوریو آرمانی
Emporio Armani نسخه ای جوان تر از خانه مد معروف آرمانی است.

این عینک مخصوص جوانان است، اما به دلیل شکل ها و طرح های کلاسیک، فریم عینک گرد امپوریو آرمانی در تمامی گروه های سنی طرفداران خود را دارد.
متریال مورد استفاده برای تولید قاب های امپوریو آرمانی پلاستیک یا فلز مرغوب می باشد. به لطف این، آنها سبک هستند و در عین حال در برابر آسیب های مکانیکی بسیار مقاوم هستند.


برای مردانی که به دنبال فریم های زاویه دار برای عینک طبی هستند، پیشنهاد کم نیست. در پیشنهاد Emporio Armani می توانید مدل های شیک و کلاسیک را در چنین شکل هایی پیدا کنید.
عینک طبی ری بان
ری بن یکی از شناخته شده ترین برندهایی است که هم عینک طبی و هم عینک آفتابی ارائه می دهد. در سال 1937 تاسیس شد.
تقریباً همه مدل های کلاسیک آن را می شناسند، مانند راهیان نور، کلوپ مستر یا هوانورد. آنها توسط مشهورترین و تأثیرگذارترین افراد پوشیده می شدند که هنوز هم همین کار را می کنند.
عینک طبی مردانه ری بن در نسخه های کلاسیک و آشنا عرضه می شود. در فروشگاه ما فرم های ساده، بسیار کلاسیک و در عین حال شیک پیدا خواهید کرد.
آقایان کمی مدرن‌تر، اما همچنان برای کلاسیک‌ها ارزش قائل هستند، مطمئناً عینک خلبانی را در نسخه طلایی Ray Ban دوست دارند.
عینک طبی اوکلی
Oakley یک برند آمریکایی است که در کالیفرنیای آفتابی تاسیس شد. برای افرادی که ورزش می کنند ایجاد شده است. با این حال، با گذشت زمان، پیشنهاد آن شامل محصولاتی برای همه کسانی بود که از راحتی و سبک قدردانی می کنند.
از جمله عینک های طبی مردانه. دوستداران کلاسیک و مدرنیته عینک طبی مردانه را در Oakley پیدا خواهند کرد، زیرا این برند – علاوه بر فریم های زاویه دار و کلاسیک، عینک های مد روز نیز در مجموعه خود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.