فرش 12 متری طرح باغ ارم که توسط کودکی 5 ساله بافته شد

یک فرش زیبا می تواند اتاق را تزئین کند . چه بافته شده باشد و چه گلدوزی یا هر شکلی که باشد، برای افزودن زیبایی طراحی شده است . فرشی که شامل رنگ‌ها و نقش‌های مختلف است، به زیبایی و زیبایی اتاق کمک می‌کند.

این فرش 12 متری طرح باغ ارم با وسایل خانه تحسین می کنند و در مرکز توجه قرار می گیرند.

اکثر مردم کفپوش های چوبی را ترجیح می دهند زیرا به راحتی تمیز می شوند و لکه ها را پاک می کنند. اما خاصیت جداسازی را نمی دهد . هنگامی که دما کاهش می یابد، کف چوبی خنک می شود.

اگر کف خانه شما چوبی است، می توان برای افزایش گرما، فرش به آن اضافه کرد . از آنجایی که الیاف فرش به یکدیگر جوش می‌خورند، در زمستان گرما را جمع‌آوری می‌کنند و در تابستان خنک می‌مانند، بنابراین در کشورهای دارای آب و هوای سرد بسیار محبوب هستند .

عایق صدا

اضافه کردن یک فرش بر روی زمین سخت می تواند صدا و طنین صدا را در اتاق کاهش دهد . برای امتحان کردن این کار، سعی کنید وارد یک اتاق خالی با کف چوبی و کفش های محکم شوید.

صدای بسیار خوبی از کفش خواهید شنید ! حالا از همان کفش ها برای راه رفتن روی فرش یا موکت استفاده کنید و تفاوت را متوجه شوید.

زمین جامد در زمستان بسیار سرد است مگر اینکه در زیر آن گرما وجود داشته باشد.

این یک خبر بسیار بد برای پا است. فرش پاها را راحت نگه می دارد و احساس لطافتی را می دهد که در کف های سخت احساس نمی کنید.

همچنین کف پوش باعث کاهش افتادن کودکان و شدت ضربه می شود. اما اگر بچه ها حضور داشته باشند، لاجرم لکه هایی روی فرش ایجاد می شود.

لکه های فرش

بسته به نوع لکه و علت آن، راه های زیادی برای از بین بردن لکه فرش وجود دارد. Vanish توصیه می کند که لکه را با یک کاغذ خشک بمالید تا هرگونه اضافی از بین برود و از پخش شدن لکه جلوگیری شود.

شما باید مناسب ترین محصول Vanish را با توجه به اندازه لکه ( منطقه بزرگ یا کوچک ) انتخاب کنید.

اندازه لکه انتخاب شامپو فرش و اثاثه یا لوازم داخلی 31 یا اسپری Vanish Oxi Action Pre-Treat برای فرش و اثاثه یا لوازم داخلی را تعیین می کند. در اینجا صفحه محلول لکه Vanish برای انتخاب محصول مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.