عرضه ظروف آشپزی مسی و آذربیتا

نمایندگی هایی که زیر نظر شرکت آذربیتا کار می کنند انواع ظروف مناسب برای آشپزی را در اختیار هموطنان قرار می دهند. ظروف آذربیتا در کنار جنسهای مسی عرضه می شود.
جنس بیشتر ظروف آشپزخانه که در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند از تفلون و چدن می باشد. این ظروف هر کدام به نوبه خود مزایا و معایبی دارند اما برای آشپزی بهترین نیستند. بهترین قابلمه چدنی برای آشپزی قابلمه ای است که روی غذا تاثیر مثبت بگذارد. جنسی که بهترین گزینه در این زمینه می باشد و بیشتر مسئولین بهداشت کشور آن را برای پخت غذا مناسب می دانند ظروف مسی است. البته باید در هنگام خرید مواظب باشید که کف ظرف کاملا قلع اندود شده باشد.

ظروف آذربیتا

آذربیتا در کل اسم شرکتی است که ظروف و سرویس های آشپزخانه را با جنس های متفاوت توسط کادر بسیار مجرب و حرفه ای می سازد و به بازار عرضه می کند. این شرکت در تبریز مشغول به کار است و در حوزه ساخت ظروف آشپزخانه جزء اولین ها سازندگان می باشد. سرویس های قابلمه از جنس تفلون، تفال، سرامیک و چدن تولید می شوند. البته این شرکت ظروف آشپزخانه را بسیار خاص و جذاب با طرح های میوه ای مانند هندوانه، گلابی، سیب و… ارائه می دهد. ساخت این ظروف با این طرح ها بسیار دوست داشتنی و جذاب است.

ظروف مسی

ورود جنس های مسی به بازار کشور چند سالی است که اتفاق افتاده و در همین مدت کوتاه بیشتر افراد به سمت آنها کشیده شده اند. این ظروف با رنگ متمایل به سرخی که دارند شناخته می شوند.

نمایندگی های و مراکز تجاری در سراسر کشور انواع و اقسام سرویس های قابلمه را با جنس های متنوع و گوناگون در اختیار متقاضیان قرار می دهند. می توانید از محصولات آذربیتا دیدن کرده و بهترین را خریداری کنید.