طراحی عجیب ساعت سیکو زنانه اصل که انگار از فضا آمده است

در سفر خود در تاریخ ساختن ساعت سیکو زنانه اصل، به مرحله‌ای رسیده‌ایم که در آن منطقه کوهستانی کوچک سوئیس فرانسوی‌زبان، Jura ، میزبان ده‌ها و ده‌ها کارگاه کوچک، خانه صنعتگرانی است که با خرد صبورانه. باید توقف کرد تا تکنیک ساعت سازی را بهبود بخشد.

این تخت طبیعیبه تولد و توسعه یک زنجیره تامین واقعی کمک کرده است، یعنی کارگاه‌های کوچک صنعت‌گری که هر کدام در بخش‌های مختلف تشکیل‌دهنده ساعت تخصص دارند، از صفحه تا عقربه، از دستبند تا قاب، از فنر تا متنوع‌ترین اجزا.

از حرکات پیشرفت تکنیک و تکنولوژی چیزی جز به نفع توزیع این دانش در سراسر قلمرو انجام نداد.

همه مشهورترین برندهای دنیا، دیر یا زود در تاریخ خود، از این گذرگاه‌های کارخانه‌های کوچک صنعت‌گری، واقع در چند روستا که اکنون مشهور شده‌اند، عبور کرده‌اند، مانند نوشاتل ، لا شو د فوند ، سن ایمیر یا ویلر. و سپس اغلب در نزدیکترین مرکز، ژنو گسترش یافت .

البته بی طرفی سوئیس در هر دو جنگ جهانی کمک بزرگی به کل منطقه کرد، اما سازندگان ساعت نیز سود بردند و قراردادهای بزرگی را برای نیروهای مسلح کشورهای مختلف درگیر در مسابقه تسلیحاتی امضا کردند و به دنبال ساعت های قوی و قابل اعتماد بودند.

بنابراین، در دوره پس از جنگ، اعتبار ساعت سازی سوئیس در جهان مشابه نبود، و چندین برند شروع به بهره برداری از کمپین های تبلیغاتی بسیار قوی برای گسترش شهرت خود در سطح جهانی کردند، تا اینکه در حدود دهه 1960 چیزی به طور اساسی این بخش را تغییر داد: ظهور حرکات کوارتز

در حدود دهه 1930 توسعه یافت، فناوری علامت گذاری زمان به لطف کریستال کوارتز و باتری اولین کاربرد خود را در ساعت های مچی از حدود سال 1960 پیدا کرد و بازار را ناراحت کرد.

در واقع، ساعت‌های کوارتز نه تنها بسیار ارزان‌تر بودند، بلکه بدون توجه به کیفیت حرکت آن‌ها، بسیار دقیق‌تر از هر ساعت مکانیکی بودند.