صندلی چرخدار معمولی که رماتیسم را درمان می کند

اگر ساعت‌ها پشت میز بنشینید، محکوم به درد گردن و کمر یا درد مچ دست و انگشتان نیستید. ارگونومی مناسب اداری  از جمله ارتفاع صحیح صندلی چرخدار معمولی، فاصله تجهیزات کافی و وضعیت مناسب میز می تواند به شما و مفاصل شما کمک کند تا در محل کار راحت بمانید.

آیا آماده اید که فضای کار خود را تغییر دهید؟ با این راهنمای بصری ارگونومی ایستگاه کاری نشسته، راحت کردن ایستگاه کاری خود را شروع کنید.

صندلی را انتخاب کنید که از انحنای ستون فقرات شما پشتیبانی کند.

ارتفاع صندلی خود را طوری تنظیم کنید که پاهایتان صاف روی زمین یا روی زیرپایی قرار بگیرند و ران ها موازی با زمین باشند.

دسته‌های بازو را طوری تنظیم کنید که بازوهایتان به آرامی روی آن‌ها قرار بگیرند و شانه‌هایتان شل باشد.

اشیاء کلیدی مانند تلفن، منگنه یا مواد چاپی خود را نزدیک بدن خود نگه دارید تا دسترسی به آن را به حداقل برسانید.

بایستید تا به چیزی برسید که در حالت نشسته به راحتی به آن دسترسی ندارید.

ماوس خود را در دسترس آسان و روی همان سطح صفحه کلید خود قرار دهید. در حین تایپ کردن یا استفاده از ماوس، مچ دست خود را صاف، بازوها را نزدیک بدن و دست ها را در سطح آرنج یا کمی پایین تر از آن نگه دارید. از میانبرهای صفحه کلید برای کاهش استفاده طولانی مدت از ماوس استفاده کنید.

در صورت امکان، حساسیت ماوس را تنظیم کنید تا بتوانید از یک لمس سبک برای کار با آن استفاده کنید.

با حرکت دادن ماوس به سمت دیگر صفحه کلید، دستی را که برای کار با ماوس استفاده می کنید، تغییر دهید. اگر صندلی شما آنقدر بلند است که نمی توانید پاهای خود را صاف روی زمین قرار دهید.

یا ارتفاع میز شما نیاز دارد که ارتفاع صندلی خود را بالا ببرید، از زیرپایی استفاده کنید.

اگر زیرپایی در دسترس نیست، سعی کنید به جای آن از یک چهارپایه کوچک یا مجموعه ای از کتاب های محکم استفاده کنید.زیر میز، مطمئن شوید که فضای خالی برای زانوها، ران ها و پاهای شما وجود دارد.

اگر میز خیلی بلند است و قابل تنظیم نیست، صندلی خود را بالا بیاورید. در صورت نیاز از یک زیرپایی برای حمایت از پاهای خود استفاده کنید.