صابون تی سی سی اژه که برای زنان باردار قدغن است

هیدروفیل می تواند با آب و هر ماده ای مخلوط شود. هیدروفوبیک روغن و هر ماده دیگری است که ممکن است با روغن مخلوط شود. با مخلوط شدن روغن و آب جدا می شوند. شما نمی توانید ترکیبات آبدوست و غیر آب دوست را با هم مخلوط کنید.

ساختارهای قطبی و غیر قطبی صابون تی سی سی اژه همراه با اعمال اصول حلالیت، خاصیت پاک کنندگی آن را مشخص می کند.

طول زنجیره هیدروکربنی آبگریز و غیرقطبی است. انتهای “نمک” مولکول صابون یونی، آبدوست (محلول در آب) است.

مولکول‌های صابون وقتی با گریس یا روغن (هیدروکربن‌های غیرقطبی) ترکیب می‌شوند، به‌عنوان پلی بین مولکول‌های روغن غیرقطبی و مولکول‌های آب قطبی عمل می‌کنند.

از آنجایی که مولکول های صابون می توانند هم خواص غیر قطبی و هم قطبی داشته باشند، می توان از آنها به عنوان امولسیفایر استفاده کرد. یک امولسیفایر می تواند یک مایع را در مایع دیگر پخش کند.

این به این معنی است که صابون می تواند روغن و کثیفی را معلق کند تا بتوان آن را شست. صابون میسل هایی را تشکیل می دهد که چربی را در میسل ها به دام می اندازد. میسل را می توان به راحتی شست زیرا محلول در آب است.

با مخلوط کردن آب و صابون، مولکول های صابون کوچکی ایجاد می شود که خوشه های کوچکی به نام میسل را تشکیل می دهند . سطح بیرونی میسل بخشی از مولکول های آب دوست (آب دوست) صابون است.

همچنین بخوانید: D Pharma چیست؟

بخش‌های آبگریز و دوست‌دار روغن مولکول‌های صابون یک خوشه را در داخل تشکیل می‌دهند. به آب دست نمی زنند. میسل ها می توانند چربی را در مرکز خود به دام بیندازند.

تفاوت صابون و شوینده چیست؟
شما می توانید تفاوت های زیادی بین صابون و مواد شوینده مشاهده کنید که به شرح زیر است.