شیلنگ بنزین زانتیا که باعث آتش سوزی کلان شهری در جنوب شد

چیزی که شما ممکن است انتظار داشته باشید که مستقیم و حتی خسته کننده باشد، حوزه ای است که یک اشتباه کوچک تأثیر زیادی دارد.

بزمانی که انتخاب ضعیفی در شیلنگ بنزین زانتیا انجام شود، عملکرد و قابلیت اطمینان به خطر می افتد. موضوعات مورد علاقه همه یک اشاره دریافت خواهند کرد. انتخاب سوخت، فشار عملیاتی، دما، انعطاف پذیری، دوام و هزینه.

هنگامی که در مورد سوخت خودرو صحبت می شود، تعریف استاندارد برای سوخت، سوخت بدون سرب (تا اکتان 98) و دیزل است. طبق این تعریف، شلنگ سوخت استاندارد با ترکیبات اتانول، بیو دیزل یا منتول سازگار نیست.

موضوعاتی که قرار است در مورد آنها صحبت کنیم عبارتند از تزریق سوخت، کاربراتور، در کاربردهای مخزن، سازگار با نوع سوخت، شلنگ نصب شده و خط سخت. انتخاب صحیح بسیار مهم است.

شلنگ سوخت نادرست منجر به خرابی زودرس می شود که باعث ترکیدگی خطوط، نشت سوخت و یا خرابی شلنگ سوخت می شود که باعث آلودگی سوخت می شود که فیلترهای سوخت و انژکتورها را مسدود می کند.

کاربردهای EFI معمولاً دارای فشار عملیاتی تا 225psi هستند، بنابراین شیلنگ بنزین انتخابی باید بتواند طول عمر قابل قبولی را در این فشارها ارائه دهد.

فشار ترکیدگی معمول برای این شیلنگ بنزین در منطقه 400psi است. در این کاربرد از سه نوع شیلنگ بنزین نیتریل، نایلونی و بافته استفاده شده است. بیایید ابتدا به سبک لاستیک نیتریل بپردازیم.

این رایج ترین از این سه است. معمولاً از یک لایه داخلی ممتاز ساخته شده از NBR (نیتریل)، یک پوشش مارپیچی تقویت‌کننده و یک پوشش بیرونی ساخته می‌شود.

من ادعاهایی مبنی بر ترکیدن شیلنگ بنزین شناور نیتریل شنیده ام. بار دیگر من هرگز شاهد چنین چیزی نبودم و آن را بعید می دانم. باید شیلنگ بنزین معیوب، گیره های نادرست یا احتمالاً شعاع خمش تیز باشد که باعث ایجاد حفره یا فرسایش می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.