شکلات صبحانه میهن یکی از پرمصرف ترین های کشور چین است

عادات سمی که ما را عقب نگه داشته اند را بشناسید.
زیبایی او
ii شیر کاکائو
همه آنها شکلات صبحانه میهن را دوست دارند ، اما با شیر جامد اضافه می شوند. شکلات شیری (شکلات شیری) شیرین و خامه ای، معمولا با شیر خنک و کف دار نیست.

معمولاً با مواد جامد شیر خشک که شبیه شیرخشک است درست می شود.

شکلات شیری با حداقل 10 درصد (%) مشروب کاکائو بر حسب وزن و حداقل 12 درصد شیر جامد. او مهربان است شکلات معمولی ترین می خورد.

III. شکلات سفید
به عنوان شکلات سفید قابل تشخیص است، دارای کره کاکائو است ( شکلات شیری از کاکائو جامد خودداری می کند).

به غیر از کره کاکائو، شکر، شیر جامد، لسیتین و وانیل، شکلات سفید ممکن است طعم دهنده های دیگری نیز داشته باشد. حاوی حداقل 20 درصد کره نارگیل، 14 درصد شیر جامد و بیش از 55 درصد شکر نیست.

محتوای کاکائو برای شکلات تیره تجاری می تواند از 90٪ تا 30٪ (شیرین- تیره) تغییر کند. اصطلاحات رایجی که برای تشخیص میله ها یا تکه های مختلف شکلات تلخ استفاده می شود عبارتند از: شیرین، نیمه شیرین و شیرین.

زمانی که شکلات سفید معمولاً حاوی 20 درصد چربی کره (از نظر وزن)، حداقل 14 درصد مقدار شیر جامد، حداقل 3.5 درصد چربی شیر و کمتر از 55 درصد شکر یا سایر شیرین کننده ها باشد.

2. طعم و بافت
توسط کرانا شکلات تلخ حاوی شیر جامد نیست، طعم شکلاتی مشخص تری دارد. با این حال، فقدان افزودنی شیر به این معنی است که این شکلات بیشتر مستعد بافت خشک و گچی با طعم تلخ است. و طعمی مانند وانیل اغلب به آن شکلات تلخ اضافه می شود.

شکلات سفید چربی، شیر و شکر بیشتری نسبت به طعم خامه ای و خامه ای دارد که اصلا طعم واقعی شکلات ندارد.