سبد حصیری کودک حمل بار قفل دار محصولی جدید آمریکایی

سبدها و سبد حصیری کودک به حفظ نظم در خانه و تزئین فضای داخلی کمک می کنند، بنابراین تعداد آنها زیاد نیست. قیطان های زیبا را می توان در فروشگاه خریداری کرد، اما بهتر است یاد بگیرید که چگونه آنها را با دستان خود ببافید.

اگر چند شب رایگان و یک پشته کاغذ دارید، می توانید یک سبد نه تنها بدون ضرر مالی، بلکه با اندازه، رنگ و شکل مناسب ببافید. و هنوز هم بافتن سبد با دستان خود یک فرآیند بسیار جالب و صلح آمیز است که می توانید به عنوان مثال هنگام تماشای فیلم مورد علاقه خود انجام دهید.
و با این واقعیت که سبدها از حصیری یا حصیری ساخته نشده اند، گیج نشوید، زیرا اگر همه چیز به درستی انجام شود، سبدهای دست ساز ساخته شده از برگ های قدیمی با قیطان های واقعی تفاوتی نخواهند داشت. به طور طبیعی، بادوام و مقاوم در برابر رطوبت نخواهد بود، اما با این وجود برای نگهداری بیشتر چیزها عالی است.

برای خانم های صنعتگر تازه کار کارگاه گام به گام بافتن سبد مستطیلی از کاغذ کرافت با دسته های چرمی را آماده کرده ایم. و در انتهای مقاله می توانید ایده های زیادی برای استفاده از سبدهایی در اشکال و اندازه های مختلف مشاهده کنید.

چگونه یک سبد کاغذ درست کنیم

کلاس کارشناسی ارشد در بافت سبد برای مبتدیان
در این کارگاه در مورد نحوه آموزش بافت سبدی از کاغذ مستطیل، مربع یا گرد صحبت خواهیم کرد.

برای کار ما نیاز داریم:

مواد مورد نیاز
کاغذ کرافت – می توانید کاغذ نانوایی، پلی کیسه، کاغذ بسته بندی پستی، صفحات روزنامه و مجله و غیره را بردارید.
دو پایه یکسان ساخته شده از مقوای ضخیم یا تخته فیبر، به صورت مربع یا مستطیل – می توانید مقوا را انتخاب کنید، اگر فقط می خواهید یک سبد برای ذخیره سازی ببافید، و اگر ایده سبد سینی را دوست دارید مانند شکل زیر این کلاس کارشناسی ارشد، سپس از تخته فیبر اندازه 24 x 38 سانتی متر، 2.5 میلی متر ضخامت استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.