ساعت هوشمند بچه گانه پسرانه با یک غافلگیری بزرگ همراه است

ساعت های هوشمند کودکانه با ردیاب GPS بیش از سه سال پیش در بازار ما ظاهر شد و بلافاصله محبوب شد، ساعت‌های هوشمند برای کودکان می‌توانند بسیاری از ویژگی‌های موجود در مدل‌های بزرگسالان را داشته باشند، اما هدف اصلی آن‌ها کنترل والدین و ایمنی کودک است.

تمامی ساعت هوشمند بچه گانه پسرانه مجهز به درگاه سیم کارت هستند، اکثر مدل ها روی شبکه های 2G کار می کنند، بنابراین سیم کارت های اپراتورهایی که از شبکه 2G پشتیبانی نمی کنند، کار نمی کنند.

ساعت های هوشمند با تلفن هوشمند کودک یا تلفن هوشمند والدین جفت می شوند، ساعت و گوشی هوشمند باید همگام شوند، این کار باید با استفاده از برنامه خاصی که روی گوشی هوشمند نصب شده است انجام شود.

بسیاری از والدین علاوه بر گوشی هوشمند، ساعت هم می خرند، زیرا نیازی به درآوردن، دور از دست، پنهان کردن در کوله پشتی، گذاشتن در جیب یا گذاشتن روی میز ندارند، گم کردن ساعت به آسانی گم کردن گوشی هوشمند نیست.

ساعت همیشه در دست است و بنابراین والدین در هر شرایطی به راحتی به کودک دسترسی پیدا می کنند، معلوم نمی شود که کودک صدای تماس تلفنی را نمی شنود.

من به شما می گویم که هنگام انتخاب یک ساعت هوشمند برای کودکان برای انتخاب مدل مناسب باید به چه کارکردهایی توجه کنید.

هر دو مدل اولیه و پیشرفته ساعت هوشمند مجهز به ردیاب GPS و قابلیت تعیین مکان کودک از طریق LBS، یعنی شبکه های سلولی هستند.

از طریق رابط اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی هوشمند والدین، فرمان خاصی به ساعت ارسال می شود، در نتیجه پاسخی به صورت نقطه ای روی نقشه با موقعیت تقریبی کودک دریافت می شود، همیشه می توانید مطمئن شوید که کودک واقعاً همان جایی است که باید باشد و جای نگرانی وجود ندارد.

باید در نظر داشت که همه جا ارتباط قابل اعتمادی با ماهواره ها وجود ندارد و تعیین مکان توسط شبکه های سلولی تصویر بسیار تقریبی را ارائه می دهد، در نتیجه، خطا می تواند تا 500 متر یا بیشتر باشد.

عملکرد مکان Wi-Fi که بسیاری از مدل های پیشرفته به آن مجهز هستند، به کمک می آید، امروزه شبکه های وای فای در اکثر مناطق شهری وجود دارد که به کاهش قابل توجه خطا در تعیین مکان کمک می کند.