درب ضد سرقت زئوس که سنسور حرارتی دارد

ایده ها و انرژی های جوانان
در سال 2005 ، ویتوریو فرارینی با غرور بسیار، از دو پسر از سه پسر خود، مارکو و روبرتا ، به شرکت استقبال کرد که هر دو از ده سال تجربه در شرکت خانوادگی دیگر، فارما آسسنسوری، به دست آمدند.
این آغاز انتقال نسل اس : تداوم کسب و کار درب ضد سرقت زئوس برای شرکت فرارینی نیز فرا می رسد: انرژی های جدید و جوان خانواده به شرکت اجازه می دهد تا هم افزایی های جدیدی ایجاد کند و به شرکت اجازه می دهد پیشرفت فناوری قابل توجهی داشته باشد.

با پیاده سازی سیستم های کامپیوتری و متدولوژی های مدیریتی نوین، تضمین آینده ای پایدار برای ساختار موجود و تثبیت ریشه های صنعتگر و نماد برند نوآوری. شرکت فرارینی…به محافظت از شما ادامه می دهد!

مسیر توقف ناپذیر پیشرفت تکنولوژی
در سال 2009 تولید نسخه جدید درب زرهی FERRARINI – SUPER با سیلندر اروپایی آغاز شد که ویژگی آن عایق حرارتی بالا و مقاومت بالا در برابر بار هوا و باد بود.

در سال 2011 ، برای دریافت گواهینامه های مربوط به تاسیسات پیچیده تر با تاسیسات تایید شده طبق سیستم POSACLIMA که با آژانس CASACLIMA بولزانو مورد مطالعه قرار گرفته است ، از همان ویژگی های تکنولوژیک در درب زرهی FERRARINI – DB-CZ3+ درب چرخشی استفاده شد. در سال 2013 یک تکامل جدید، لولا قابل تنظیم در 3 جهت

که امکان تنظیم کامل تمام درهای زرهی فراری را فراهم می کند تا حداکثر عملکرد حرارتی و صوتی را به دست آورد.

خانه همیشه نمایانگر سرپناهی محافظ بوده است که از ما پذیرایی می کند، ما را از سرما محافظت می کند و به ما احساس امنیت می دهد. به همین دلیل بسیار مهم است که تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای افزایش درک ایمنی در خانه انجام دهید.

اولین ارزیابی مربوط به قفل درب ورودی خانه است ، زیرا می دانیم که هرگونه تلاش برای نفوذ از همان جا شروع می شود.