افزایش نیاز مهندسین به آموزش جوشکاری

روندهای اخیر در صنعت منجر به افزایش نیاز به مهندسین با آموزش جوشکاری شده است. دانشگاه های زیادی در ایالات متحده دوره های جوشکاری را در مقطع کارشناسی ارائه نمی دهند. این موضوع است
در منطقه همپتون رودز که کارخانه‌های کشتی‌سازی زیادی در آن قرار دارند، بیشتر قابل مشاهده است و مشکلات ناشی از آن است. یکی از محصولاتی که از مواد مختلف تولید می شود و کاربرد و مصارف گوناگونی دارد، سیم مفتول نازک می باشد.

کمبود جوشکار برای این صنایع بسیاری از مهندسان جوش از دانشگاه ها فارغ التحصیل شدند. واقع در خارج از ایالت، پس از دریافت چند سال تمایل دارند به شرکت های نزدیک خانه خود برگردند
تجربه جوشکاری در کارخانه کشتی سازی همپتون رودز. بنابراین، آموزش جوشکاران محلی بسیار مهم است. برای رفع این نیاز، دپارتمان فناوری مهندسی در دانشگاه این کار را انجام داده است. یک طناب از جنس فولاد  که به صورت خیلی مقاوم در هم بافته شده است سیم بکسل نازک نام دارد و در بسیاری از صنایع  کاربرد دارد.

اخیراً یک آزمایشگاه برای فرآیندهای جوشکاری برای پشتیبانی از کشتی و سایر موارد تأسیس شده است. صنایع تولیدی در ویرجینیای شرقی این آزمایشگاه از فرآیندهای مختلف جوشکاری تشکیل شده است، مانند جوشکاری قوس فلزی گاز، جوشکاری قوسی تنگستن گازی، قوس فلزی محافظ جوشکاری، جوشکاری لیزری و جوشکاری فلزات اولتراسونیک. مهمتر از همه، این اولین است.
و تنها آزمایشگاه موسسه آموزشی در منطقه همپتون رودز که شامل تجهیزات برای متالوگرافی، درک فیزیک پشت فرآیندهای جوشکاری برای جوشکاران بسیار مهم است. همونجور که در گذشته و تا به  امروز دیده ایم سیم مفتول روکش شده کاربردهای زیادی دارد که یکی از انها برای نگه داشتن و بستن یک چیزی استفاده می شد.

این مقاله چالش‌ها و فرصت‌های یکپارچه‌سازی فناوری‌های جوشکاری را گزارش می‌کند. برنامه درسی فناوری مهندسی مکانیک بر اساس تجربیات ما در بخش مهم است که دانش آموزان در معرض دستگاه های جوشکاری مختلف قرار بگیرند و اصول اولیه را بیاموزند.دانش تکنیک جوشکاری از طریق تجربه عملی بنابراین، یک LWP بود
در بخش فناوری مهندسی (ET) در ODU تاسیس شد، LWP تا حدی تامین مالی شد توسط کمک هزینه تجهیزات دولتی که اخیراً به بخش ET اعطا شده است. کمک هزینه دولتی برای به دست آوردن سه دستگاه GMAW، دو دستگاه GTAW، یک کیت جوش Oxyfuel یک دستگاه آهن کاری پیرانا و یک دستگاه جوش فلزات اولتراسونیک، علاوه بر این،این شرکت یک دستگاه جوش 400 وات به LWP اهدا کرده است. کابل روکش‌دارآلومینیومی به منظور اجرای سیستم برق ساختمان، بسیار محبوب بوده و به مرور زمان در دنیا رواج پیدا کرده است.

فضای LWP طراحی نشده استبرای جوشکاری در اصل، سیستم استخراج دود را شامل نمی شد. مربی، با پشتیبانی دپارتمان ET، یک سیستم تهویه برای فرآیندهای جوشکاری را طراحی و قرار داده است، تفاوت اصلی بین LWP و هر آزمایشگاه جوشکاری در منطقه، مجهز بودن آن است، با ابزارهای متالوگرافی مانند TechCut5 برای برش دادن نمونه های جوشکاری، پرداخت ماشین و یک میکروسکوپ با وضوح بالا برای تجزیه و تحلیل ریزساختار جوش، این تجهیزات توسط بخش ET تامین مالی شد.

 

  • منابع:
    1. Development of an Under elopment of an Undergraduate W aduate Welding Labor elding Laboratory for
      Research and Education
  • تبلیغات:
    1. کشف مخزن جواهرات در تاج محل!
    2. تولید گوشی موبایل از چرم خالص
    3. فوتبالیست معروفی که قبل از شروع تمریناتش ارده می خورد!
    4. با استفاده از ضد یخ لک ها را از بین ببرید