آلو سیاه در بازار که گران ترین آلو در جهان با قیمت 12000 دلار است

انواع و اقسام آلو
آلو ترکیبی از آلو سیاه و گیلاس است. هنوز معلوم نیست: آلو سیاه در بازار میوه است یا توت؟ در این مقاله تمام رازهای آلو را برملا می کنیم. آلو چه فواید و مضراتی در بدن انسان دارد؟

آلو را می توان در هر منطقه باغی دید. بنابراین معمولاً برای گرده افشانی بهتر روی چندین درخت کاشته می شوند. برگ های آلو در امتداد لبه دندانه دار هستند، گل ها سفید یا صورتی هستند. عملکرد تا 100 کیلوگرم در هر درخت می رسد، اما معمولاً به طور متوسط ​​تا 30 کیلوگرم می رسد. درختان در سن 4-5 سالگی شروع به میوه دادن می کنند.

تنوع آلو عالی است. بیش از 250 نوع آلو وجود دارد. ما به این واقعیت عادت کرده ایم که آلو باید بنفش باشد. با این حال، آنها زرد و حتی سیاه هستند. آلو – از لاتین (Prunus)، متعلق به خانواده صورتی است. آلو سفره و دسر است. محبوب ترین انواع آلو:

KUMBULLA TERNOVKA (KUMBULLA TERN)
رایج ترین انواع آلو در خانه. توت ها کوچک، بنفش تیره با طعم ترش و شیرین قابض هستند.

آلو عسل رنکلود
انواع آلو فرانسوی. آلو زرد طعم شیرین و مارمالادی دارد.

آلو تخم مرغ
این گونه نام خود را از شکل تخم مرغی آن گرفته است. رنگ آلو تخم مرغ بر اساس نوع: آبی، زرد است. آلو قرمز بسیار پربار است (تا 60 کیلوگرم از یک درخت در هر فصل قابل برداشت است). این رقم بیشتر به صورت خام مصرف می شود.

ویکتوریا
این تنوع در آسیا ریشه دوانده است. در اورال به دلیل آب و هوای سرد ریشه نگرفت. اگر سخت تلاش کنید، می توانید آن را در اورال پرورش دهید. وزن یک میوه 40 گرم است. ویژگی متمایز آن نواری است که توت را به دو نیمه تقسیم می کند. شکل بیضی، رنگ قرمز بنفش است. تنوع شیرین است. توت ها آماده مصرف خام هستند. تنوع خود گرده افشانی است، به همین دلیل است که باغبانان آن را بسیار دوست دارند.