کاشی سرامیک یاس سرام تنها کاشی به کار رفته در شهرک عجیب در منطقه ای از جزیره ای در ژاپن

نگهداری از سرامیک های چینی با استفاده از محصولاتی با PH خنثی که حاوی سفید کننده، آمونیاک، روغن یا موم نیستند، آسان است.

ایده آل برای تمیز کردن این نوع کاشی سرامیک یاس سرام، محلول پایه آب با سرکه است که به سرعت کثیفی روی سطح آن را از بین می برد. با یک پارچه نرم یا دستمال پاک کن میکروفیبر خشک کنید.

این برس فقط در مورد نمونه طبیعی و بدون لعاب برای تمیز کردن استفاده می شود.

گرمایش از کف را می توان با خیال راحت همراه با کاشی های چینی نصب کرد.

انجام شد، تصمیم گرفتی؟
اکنون که می دانید برای تبدیل خانه یا محل کار خود به فضایی کاملاً کاربردی به دلخواه خود به چه نوع کاشی یا کاشی نیاز دارید، ما در مجموعه نمایشگاهی خود در Valea Cascadelor، شماره 23، بخش 6، بخارست منتظر شما هستیم!

در اینجا بیش از 70 غرفه آماده ارائه طرح های متنوع از کاشی ها و کاشی های کف با بهترین کیفیت از تولید کنندگان برتر از سراسر جهان با قیمت های مقرون به صرفه هستند!

با توجه به ویژگی های بسیار سودمند آن، تکمیل کاشی و سرامیک شاید کارآمدترین راه حل، هم برای دیوارها و هم برای کف باشد. در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که کاشی های سرامیکی را برجسته می کند:

مقاومت مکانیکی : ساختار متراکم کاشی های سرامیکی و همچنین انعطاف پذیری مواد، مقاومت مکانیکی آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. به طور خلاصه، آنها آنقدر مقاوم هستند که تحت فشار به راحتی نمی شکنند.
بهره وری انرژی : اول از همه، کاشی های سرامیکی به راحتی با دمای اتاقی که در آن نصب می شوند سازگار می شوند و عملاً مصرف انرژی را کاهش می دهند. علاوه بر این، می توان سیستم های گرمایشی را در پشت آنها از طریق کف یا دیوارها نصب کرد تا کاشی ها گرما را جذب کرده و مانند اجاق گاز یا شومینه منتقل کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.