قدرت عجیب لگن پلاستیکی تسا در جریان افتادن آب

آن ماری کولبن، که مالک و مدیر شرکت افسانه ای پیراهن سازی Charvet است، این نکات را برای مراقبت از پیراهن های دکمه دار خود پیشنهاد می کند:

برای شست و شو در لگن پلاستیکی تسا به قسمت های داخلی یقه ها دقت کنید. در اینجاست که لکه‌ها از محصولات پوستی مانند لوسیون یا لوازم آرایش می‌خزند.

حتماً فوراً آنها را بشویید، مخصوصاً قبل از آویزان کردن پیراهن ها در کمد (برای نکاتی در مورد نحوه از بین بردن لکه ها به پایین بروید).

از خشک کن ها اجتناب کنید. آنها الیاف پارچه را می شکنند و باعث چروک شدن و پیری زودرس لباس می شوند.

در عوض روی چوب لباسی با هوا خشک کنید. کولبن چوبی را ترجیح می دهد . «عرض چوب لباسی نباید از عرض شانه های پیراهن بیشتر شود.

اطمینان حاصل کنید که شانه ها به خوبی روی چوب لباسی قرار گرفته اند و به طور کلی، پارچه پیراهن را کمی بکشید تا چین و چروک آن محدود شود (این کار اتو کردن را تسهیل می کند).

هنگام نگهداری چوب لباسی در کمد، او پیشنهاد می کند که بین آنها فاصله بگذارید – برای صاف نگه داشتن پیراهن های فشرده.

شستشوی مجدد لکه ها قبل از اتو کردن، مهم است که بررسی کنید که دیگر لکه ای وجود نداشته باشد. اگر هست، دوباره پیراهن را بشویید.»

اتو با آب. کولبن از بخار یا بدون بخار، هر چه که ترجیح می‌دهید، دفاع می‌کند، اما در مورد اتو کردن کاملاً خشک هشدار می‌دهد. «بهتر است پیراهن را زمانی که هنوز مرطوب است اتو کنید. در صورت لزوم، اسپری با آب می تواند اتو کردن را آسان تر کند.

آهن به ترتیب. کولبن می گوید ترتیب صحیح اتو کردن این است: یقه، سرآستین و سپس بقیه پیراهن.

آنها را خوب بسته بندی کنید. قبل از سفر با پیراهن لباس:

پیراهن را کاملاً ببندید.
یک نوار پلاستیکی یا مقوایی – نوعی که داخل پیراهن های جدید فروشگاه یا از پاک کننده ها می آید – داخل یقه قرار دهید (برای کمک به حمایت از یقه و حفظ شکل آن).
در حالی که پیراهن رو به پایین است، قبل از تا زدن پیراهن، یک ورق کاغذ یا دستمال کاغذی روی پشت آن قرار دهید (برای جلوگیری از چین و چروک).

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.