سرامیک طرح فرش که طرح گران ترین فرش جهان بر روی آن نقش بسته است

نکات تمیز کردن کاشی و سرامیک بدون لعاب
بدون لایه محافظ شیشه، تمیز کردن کاشی و سرامیک طرح فرش بدون لعاب دشوارتر است. اول اینکه تله های سطح متخلخل آنها بسیار بهتر از همتایان لعابدارشان کثیف می شوند و تقریباً در برابر لکه ها مقاوم نیستند.

دوم، آسیب پذیری خاک رس برهنه، استحکام و نوع پاک کننده کاشی و سرامیک قابل استفاده را محدود می کند، که می تواند حذف لکه کاشی و سرامیک را دشوار کند. پاسخ این است که از Cif استفاده کنید – فقط دستورالعمل های روی برچسب را دنبال کنید.

اگر متوجه شدید که زمان زیادی را برای تمیز کردن کاشی‌های سرامیکی خود تلف می‌کنید، ممکن است ارزش آب بندی آن‌ها را داشته باشد.

اگرچه آنها همچنان به تمیز کردن منظم و سبک برای حفظ نگهداری نیاز دارند، این فرآیند دوام و مقاومت در برابر لکه آنها را تا حد زیادی افزایش می دهد.

کاشی ها نیز باید به صورت دوره ای، حدود یک یا دو بار در سال، مجدداً مهر و موم شوند.

نحوه تمیز کردن دوغاب روی کاشی
دوغاب ماده ای است که کاشی های سرامیکی شما را در کنار هم نگه می دارد. متأسفانه، می تواند در کار خود کمی بیش از حد خوب باشد و رطوبت، لکه ها و کثیفی را نیز حفظ می کند.

حتی اگر کاشی های خود را به خوبی تمیز کنید، دوغاب در ابتدا بکر و سفید شما می تواند به سرعت خاکستری و کثیف شود.

اگر قبلاً اینطور نیست، اولین کاری که باید انجام دهید این است که دوغاب خود را آب بندی کنید. (لایه‌های کاشی اغلب کاشی و دوغاب را به یکباره می‌بندند.)

مطمئن شوید که از درزگیری سیلیکونی که روی سطح کاشی کشیده می‌شود اجتناب کنید – این می‌تواند سطح براق را خراب کند و اغلب به صورت تکه‌ای از بین می‌رود.

بهتر است از کاشی و سرامیک در مناطقی که اغلب در معرض رطوبت هستند، مانند حمام و پاسیو ، خودداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.