جاشمعی چوبی سه تایی که فقط به شیطان پرسنتان فروخته می شود

اگر عاشق شمع هستید ، اتاق های زیر را بهانه ای برای تقویت وسواس خود در نظر بگیرید.

20 فضایی که در زیر برجسته کرده‌ایم ثابت می‌کنند که راه‌های ابتکاری زیادی برای استفاده از شمع‌ها به‌عنوان دکور در سرتاسر خانه وجود دارد – رایحه، مخروطی، ستونی، انتخاب کاملاً با شماست. واقعاً وقتی صحبت از شمع می شود، هیچ اتاقی ممنوع نیست!

در حالی که مطمئناً در طول فصل تعطیلات شاهد هجوم شمع ها در جاشمعی چوبی سه تایی در سراسر خانه هستیم، به خاطر داشته باشید که شمع ها می توانند (به معنای واقعی کلمه) در تمام طول سال در فضای شما بدرخشند.

برای تزئین آماده هستید؟ به خواندن ادامه دهید تا ببینید دیگران چگونه انواع مختلفی از شمع ها را به طور یکپارچه در خانه های خود ادغام کرده اند.

شمعدان هایی در اندازه های مختلف بر روی این میز ناهارخوری می درخشند. شمع ها اجزای عالی یک منظره میز در تمام طول سال هستند و در تعطیلات زمستانی کلیدی تر خواهند بود. از خوشه‌بندی تعدادی که در اینجا دیده می‌شود نترسید.

گاری های بار قطعاً نباید صرفاً برای نگهداری الکل و ظروف شیشه ای باشد. چرا برخی از شمعدان های مورد علاقه خود را نیز قرار نمی دهید؟ این شمعدان‌ها رنگ و بویی قدیمی به آن اضافه می‌کنند و باعث می‌شوند میزبانی از دوستان برای یک ساعت شاد، احساس جشن بیشتری داشته باشند.


شومینه بدون کار ؟ مشکلی نیست! شمع ها را داخل آن قرار دهید تا درخشندگی خوبی ایجاد کنید. اینکه شمع های واقعی یا مصنوعی را انتخاب کنید، شمع هایی که با باتری کار می کنند به شما بستگی دارد. هر چه بیشتر، بهتر است.

شمع های مخروطی را به شکل سرگرم کننده خریداری کنید و از آنها برای ایجاد یک نمایشگر جذاب در کمد خود استفاده کنید. این شمع‌ها حتی در صورت روشن نشدن نیز خیره‌کننده هستند و ارتفاع خوشامدگویی را به هر رنگی اضافه می‌کنند.

شمعدان های بلند را روی میز بوفه اتاق ناهارخوری خود قرار دهید تا کمی ظرافت به فضای اصلی سرگرمی خود بیافزایید. در اینجا، جا شمعی های آبی و سفید کاملاً با تم اتاق مطابقت دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.