سرکه سیب در عطاری آن را از ورشکستگی قطعی نجات داد

قبل از اینکه سر میز بنشینید به آرامی جرعه جرعه بنوشید. اگر می خواهید وزن کم کنید، نه تنها رعایت رژیم غذایی را برای شما آسان تر می کند، بلکه به هضم غذا کمک می کند.

در واقع، سرکه سیب در عطاری که از آب سیب تخمیر شده به دست می آید، نوعی پروبیوتیک طبیعی است: باکتری های “خوب” آن به شما کمک می کنند روده ها و سیستم گوارشی خود را سالم و متعادل نگه دارید.

سرکه زیبایی برای صورت و بدن
سرکه سیب گردش خون را دوباره فعال می کند، بافت ها را انعطاف پذیرتر می کند و پوست را صاف می کند. به همین دلیل است که می تواند یک ماده عالی برای درمان های زیبایی صورت، بدن و مو باشد.

به یاد داشته باشید: سرکه ای که حاوی سرکه مادر است حتی از نظر ویتامین غنی تر است، بنابراین برای درمان پوست عالی است. شما آن را تشخیص می دهید زیرا واضح نیست، اما کمی ابری است. در اینجا چند ایده برای استفاده از آن وجود دارد.

لوازم آرایشی مو
چربی زدایی و جلادهنده، سرکه سیب (ضد تهاجمی کمتری نسبت به شراب قرمز یا سفید) نوشدارویی برای موهای شماست. در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است.

سرکه سیب که قبل از شستشوی نهایی روی موها مالیده می شود، پوسته های ساقه مو را می بندد، که بلافاصله در لمس براق تر و صاف تر به نظر می رسد، همچنین به این دلیل که سرکه آخرین بقایای شامپو و نرم کننده را از بین می برد و موها را روشن تر می کند.

چگونه باید ادامه داد؟ یک بطری لیتری را با آب گرم (ترجیحاً فاقد مواد معدنی، یعنی بدون رسوب آهک، موجود در سوپرمارکت) و 2 قاشق غذاخوری سرکه (نه بیشتر، می توانید اثر معکوس داشته باشید و موهای خود را غیر قابل کنترل کنید) پر کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.